Brev:
Kan jeg blive højere? - 17 år
6. august 2004
Alder:
17 år
Kan jeg blive højere? - 17 år
Hej!
Jeg er en asiansk pige på 17 år, men jeg er kun 150cm høj. Jeg er ked af det. Kan jeg blive højere?