Svar: Kan jeg blive højere? - 17 år
6. august 2004
Alder:
17 år
Hej med dig
De fleste asiatere er jo lavere end danskere og chanserne for at du bliver højere er nok ikke så store.
Men man kan godt være en flot pige selv om man er lav. Et par sko med lidt hæl giver nogle flotte ben og tøj som sidder godt og passer i længenden, små smarte nederdele osv. giver en flot figur.
Der findes også mænd som ikke er så høje, så der skal også nok være en til dig et sted:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske