Brev:
Tamponer?
6. august 2004
Alder:
16 år
Tamponer?
Jeg er en pige på 16 år, der meget gerne vil bruge tamponer, når jeg har menstruation. Jeg har bare et lille problem.
Når jeg skal føre tamponen op, er det som om min livmoder sidder alt for langt nede, så tamponen ikke kan komme helt op. Altså, når jeg fører indføringshylsteret op, og skubber tamponen op, støder den ind i noget, så den enten bøjer, eller indføringshylsteret bliver skubbet ud. Jeg dyrkker meget sport, så det ville være meget mere praktisk, hvis jeg kunne bruge en tampon.
Jeg håber du kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Mig