Brev:
Ingen søvn - 16 år
13. oktober 2009
Alder:
16 år
Ingen søvn - 16 år
Hej Helen :)
Jeg har et kæmpe probem med min søvn! Jeg kan simpelthen ikke falde i søvn om aftenen. Jeg er tit vågen i tre-fire dage i træk. Det gør mig lidt, bange, kan det være meget farligt? Hvad kan der ske?
Kærlig Hilsen
Sara