Brev:
Knopper på penis - 16 år
9. maj 2004
Alder:
16 år
Knopper på penis - 16 år
Hej
Jeg er en dreng på 16 år. I et stykke tid har jeg haft nogle små knopper på penis, det startede med at der var nogle få nede ved roden af penis, men så kom der flere og tættere på hovedet. På nogle af dem er der kommet nogle små sorte pletter i midten af knopperne.
For nylig pressede jeg let på en af knopperne med en sort plet i midten, og det sorte røg ud.
Jeg er for genert til at gå til min læge, og vil bare vide, om jeg kan gøre noget for at få knopperne til at forsvinde, og om de er farlige.