Svar: Knopper på penis - 16 år
9. maj 2004
Alder:
16 år
Hej med dig
Din beskrivelse lyder ufarlig og som om der bare er tale om ganske almindelige talkknopper (lidt ligesom hudorme).
Det vil være en god idé at du vakser dig dagligt med lidt sæbe. Du kan købe speciel intimsæbe på apoteket og i Matas, også noget der er lavet til mænd.
Hvis det fortsætter og du ikke synes det bliver anderledes eller bedre, så synes jeg at du skal spørge din far og ellers så er der jo ikke anden mulighed end at besøge lægen. Husk at lægen er professionel, det er hans arbejde og han vil tage det helt roligt og vil se det som helt naturligt at du kommer. Det skal du ikke være bange for:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske