Brev:
Skriger når det ikke lige lykkes ham
22. juli 2021
Alder:
5 mdr.
Skriger når det ikke lige lykkes ham
Hej Helen.
Jeg har fundet ud af med vores Milas, at når legetøjet lige rendte sin vej, så begynder han at skrige, fordi han jo ikke kan nå det. Hvis tingene ikke lige er, som han vil have det, så begynder han at skrige.
Det kan feks være, hvis han ikke kan nå sit legetøj.
Det kan også være, når han skal skiftes på puslebordet, så vender han sig for at rode i blekurven, og vender vi ham tilbage, skriger han helt vildt.
Hvordan og kan man overhovedet vende ham af med det?
Han lægger an til at begynde at kravle, men det lykkes ham ikke endnu.
Venlig hilsen
Natacha