Brev:
Tidlige morgener og bider
25. november 2020
Alder:
9 mdr.
Tidlige morgener og bider
Hej
Tak for tidligere svar.
Skriver fordi jeg oplever 2 mindre problemer set i forhold til de ting vi har haft tidligere, for generelt går det virkelig godt.
Men min søn startede i vuggestue 1 oktober og det er gået fantastisk godt. Den uro jeg havde om opstart har overhovedet ikke været nødvendig han er så glad og charmer alle “damerne” 😀 og jeg er rigtigt tryg ved pædagogerne. Han er begyndt at sove lur over 40 min har endda har nogle på 3 timer hvilket nærmes ikke er sket før.
Efter aftale med min egen sp er vi trappet ud af amningen først ingen i løbet af dagen og og nu på 3 døgn over hovedet intet. Når han vågner og natten får han vand og sove hurtigt igen. ...
...
Nå men nu til problemet han har tildens til at vågne kl 4 hver morgen og vil op jeg kan 9 ud af 10 dage ved at sætte mig i en gyngestol med ham på brystet få ham til at tage 30-60 min mere.
Det ville passe så meget bedre hvis før vintertid sov han til kl 5 -5:30 og det passede meget bedre også med min arbejdstid når jeg til januar skal starte på job. Hvordan kan jeg rykke ham ? Han sove ca fra kl 19:15 -19:30 til kl 4-430 og har den sidste uge haft 1-3 opvågninger i løbet af natten.
Problem nr 2
Han bidder meget i mig mine skulder og ben jeg har prøver at sige højt nej/av eller at tage ham væk fra mig. Har prøver flere andre ting men intet virker
Med venlig hilsen
Marie