Brev:
Min søn vil ikke dele mig
5. august 2019
Alder:
2 år, 8 mdr.
Min søn vil ikke dele mig
Hej
Min søn på 2 år og 8 måneder har svært ved at forlige sig med jeg bor sammen med min kæreste og hendes søn. Min søn opsøger ikke min kæreste og holder hende udenfor. Han vil ikke snakke til hende og fryser hende ude.
Min kæreste og jeg har boet sammen i 8 måneder. Når han skal puttes kammer han fuldstændig over og skriger fuldstændig desperat. Min kæreste og jeg har lige været adskilt i 3 uger hvor hun har været på ferie med sin søn. I de 3 uger var han jordens nemmeste dreng. Han lagde sig til at sove med det samme når han blev puttet (kl 19.00) han spiste sin mad uden brok og problemer. Og alt var fryd og gammen. Nu er min kæreste og hendes søn kommet hjem igen og han reagerer ved at skrige uhæmmet når han bliver puttet (kl. 19.00) og han er svær at få til at spise. Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal gøre. Min kæreste er gravid og venter vores første fælles barn og jeg frygter at det kun vil blive værre når barnet kommer.
Det skal lige siges at min kærestes søn sagtens kan få min kærlighed og opmærksomhed uden det skaber problemer. Jeg er bange for at han ikke vil acceptere at dele mig med min kæreste.
Min søns mor og jeg er i retten om forældremyndigheden om min søn. Jeg er bange for om hun præger min søn til at skubbe min kæreste væk.
Bør jeg søge psykolog hjælp til min søn så jeg kan få indblik i hvad der nager ham.
Hilsen