Brev:
Sidde op i barnevogn
23. november 2018
Alder:
7 mdr.
Sidde op i barnevogn
Hej Helen,
Jeg har bare et hurtigt spørgsmål. Min dreng er ca 7,5 måned og han har lige lært at sidde op selv :)
Mit spørgsmål er hvor længe han må sidde op i barnevognen? Vi har en barnevognspude bag ham men ofte vil han gerne sidde let foroverbøjet så han lettere kan se ud. Han elsker at sidde der og kigge på lys og dyr og hvad vi ellers møder på vores vej.
I dag sad han der i 1 time og 1 kvarter uden at klage, men jeg bliver alligevel i tvivl om det er for meget for hans lille ryg. Han sidder jo rigtig meget op i løbet af en dag, dels i højstolen når vi spiser men også på legetæppet hvor han også helst vil sidde op og have udsyn over alt sit legetøj.
Og et lille tillægsspørgsmål, vi har en kombivogn hvor han desværre er ved at vokse fra barnevognskassen. Er det for tidligt at gå over til klapvognedelen? (selvfølgelig vendt mod os)
På forhånd tak for svar :)
Med venlig hilsen
Baby A’s mor