Brev:
Babygynge - hvornår
1. marts 2021
Alder:
4 mdr.
Babygynge - hvornår
Hej Helen
Hvornår må vi bruge en babygynge til vores datter? Hun er nu 4 måneder og dygtig til at trille omkring og bruge sig selv motorisk.
Jeg tænker på den slags gynge, hvor hun kan sidde i et sæde og gynge frem og tilbage?
Håber du kan hjælpe :)
Tak,
Lise