Brev:
Sove på madras i soveværelset
9. februar 2021
Alder:
3 mdr.
Sove på madras i soveværelset
Hej Helen :-)
Vi fik for 3 måneder siden en dejlig lillebror. Både storebror på 4 og storesøster på 3, elsker ham <3 . Det har har dog ført til lidt jalousi i forhold til sovesituationen, da de syntes det var snyd at han må sove ved mor og far.
Alt det renden frem og tilbage med den ene og den anden, det er simpelthen for udmattende. Derfor har vi nu købt 2 springmadrasser med tilhørende dyner og puder, som ligger på gulvet i soveværelset. Så vi har aftalt med dem, at de puttes i egen seng, og så kan de bare kan komme ind og putte sig, når de vågner og savner os. En løsning som faktisk fungere rigtig godt for os alle sammen.
Jeg er dog kommet i tvivl om, om det nu også er godt for deres ryg at ligge på en madras på gulvet det meste af natten. De kommer typisk ind et sted mellem 23-02, hver nat. Og sover så der indtil vi står op ved 7 tiden.
Hvad tænker du? Burde vi finde en anden løsning?
Hilsen