Brev:
Undgå propper i ørerne
11. april 2019
Alder:
5 mdr.
Undgå propper i ørerne
Kære Helen,
Tusinde tak for hjælpen med vores drengs “barnevognsfeber”, det går meget bedre nu og han sover dagligt min. en lur ude.
Vi skal om en uges tid på ferie, hvor vi skal køre igennem bjergpasset i Schweiz. Jeg har læst, at når man flyver med en baby, er det en god ide at amme, når man letter og lander, for at undgå at de får ondt i ørene. Er det noget, jeg skal være opmærksom på, når vi kører?
Jeg kan naturligvis ikke amme imens vi kører, men bør vi holde nogle pauser og amme ved forskellige højder?
Med venlig hilsen
En glad førstegangs mor