Brev:
Kan baby tage skade af pludseligt ryk?
5. februar 2022
Alder:
5 mdr.
Kan baby tage skade af pludseligt ryk?
Kære Helen,
Min kæreste skulle i dag vugge vores søn på 5,5 måned i en kørepose, og taber midt i et sving den ene strop, så baby og køreposen falder ned til siden. Han var lukket inde i posen, så han faldt i på jorden, men kan han på nogen måde have taget skade af det pludselige ryk/fald?
De bedste hilsner
Mor