Brev:
Ryster på hovedet - noget fysisk galt?
9. juli 2021
Alder:
12 mdr.
Ryster på hovedet - noget fysisk galt?
Hej Helen.
Endnu et spørgsmål og tak for dine gode og brugbare svar på alle mine spørgsmål.
Min kæreste er bange for at der er noget fysisk galt med vores dreng på 1 år. Han ryster rigtig meget på hovedet, frem og tilbage, op og ned og rundt og gør det rigtig tit. Min kæreste tror at det evt er tics eller spasmer og er bekymret.
Jeg tror umiddelbart ikke selv der er noget i det, men jeg har heller ikke nogen at sammenligne med. Derfor spørger jeg dig om det er normal adfærd eller noget man burde få undersøgt?
Desuden har han væske på begge ører, og jeg har personligt en ide om at det nok er derfor at han laver de bevægelser. Men jeg kunne godt lige tænke mig et svar fra en med mere kendskab til børn.
Med venlig hilsen
mig