Brev:
Hvorfor vågner hun så ofte om aftenen/natten? Part 2
7. oktober 2021
Alder:
5 mdr.
Hvorfor vågner hun så ofte om aftenen/natten? Part 2
Hej Helen.
Tak for dit svar. :)
Svar på vores datters vægt. 6,9kg og 67,5cm lang.
Hun har aldrig været den store spiser og vi har altid kæmpet med at få hende til at spise.:)
Grød/mos er stadigvæk blot smagsprøver, da hun ikke forstår det endnu og vi ikke vil presse en ske i munden på hende.
SPØRGSMÅL:
Så hvad skal hendes daglige mælkeindtag være og skal vi blot tilbyde hende mælk hver 3-4 time selvom hun ikke melder sig?
Dejligt du kan bekræfte det er normalt med opvågninger, som kræver en hånd og du har ret i, at det er ekstra hårdt fordi de kræver jeg står op og går ind på hendes værelse. Det er så det valg vi har taget.
Vores datter kan maks være vågen 1,5-2 timer ad gangen og sover mellem 4-5 timer i dagtimerne. Sidste lur slutter ofte ved 15.30/16.00 og skal vi holde hende vågen til putning kl 19.00, så ved jeg ikke om vi skal ligge en ekstra lur ind, for hun er meget træt og pylret indtil 18.00 hvor vi normalt putter hende.
SPØRGSMÅL:
Hvad tænker du?
Bedste hilsner
Mette