Brev:
Flaske om natten igen
26. februar 2021
Alder:
7 mdr.
Flaske om natten igen
Kære Helen.
Vores datter har i flere måneder ikke fået flaske om natten. Hun er dog, de sidste par dage, begyndt at vågne ved 2-3 tiden og være sulten.
Vi kan mærke der er en tand på vej og har også haft lidt mere urolige nætter. Kan det være på grund af tanden, at hun har brug for mælk om natten? Hun spiser fint om dagen.
Hilsen