Brev:
Søvnhjul - 7 mdr.
20. august 2020
Alder:
7 mdr.
Søvnhjul - 7 mdr.
Hej Helen
Vores soverutiner herhjemme er forsat lidt forskellige, især med lurtiderne om dagen. Jeg vil derfor rigtig gerne forsøge mig med søvnhjulet fra din bog, da mange anbefaler det. Jeg har dog et spørgsmål til hvordan jeg får indsluset min søn i det?
Skal jeg vække ham på et særligt / bestemt tidspunkt om morgenen, fx kl 7?
Skal jeg lægge ham nogenlunde det tidspunkt som du skriver i søvnhjulet for 6-7 mdr. børn og vække ham igen - eller skal jeg lade ham sove? Så tiderne nogenlunde stemmer overens med bogen?
Vores søn sover tit den lange lur om formiddagen fordi han sover en del uroligt om natten. Men lurene variere meget ml. 30 min og 2,5-3 timer i løbet af dagen.
Vi kunne godt bruge noget struktur herhjemme og er bare i tvivl om hvordan jeg starter godt ud.
Med venlig hilsen
Katrine