Brev:
10 måneder uden søvn
18. februar 2020
Alder:
10 mdr.
10 måneder uden søvn
Hej Helen
Nu er min søn blevet 10 mrd. Startet i dagpleje for 2 uger siden og vi er stoppet med mælk om natten ( han får 2 aften/nat flasker i alt ) på 2x 180ml.
Min søn er en tung dreng på 12 kg og 84 lang. Vi har altid kæmpet med søvnen, men vi undre os over det ikke bliver bedre. Øre er tjekket mv. Han vågner ca hver time både fra han er blevet lagt og i nattetimerne.
Dagplejemor kan ikke få ham til at sove medmindre hun nusser ham i ansigtet og bli'r ved ham til han sover.. akkurat som vi også er nødt til aften og nat. Jeg ved han er i seperationsfasen men ham har jo altid sovet dårligt, li nu er det bare også svært at få ham lagt. Han er ellers en glad dreng og meget nem, indtil han bli'r træt og pylret.
Sovedyr har ikke interesse KUN nus dur eller sut indimellem. Men det er ikke altid noget af det virker. Han vender og drejer sig og pylret og vågner helt op til sidst. Han sover kl 18.30 og vi står op 05.30.
Jeg ville ønske han sov bare 3 timer i streg men det gør han ikke? Har du nogle gode råd?
Med venlig hilsen
Sanne