Brev:
Gode råd - søvn
14. december 2018
Alder:
5 mdr.
Gode råd - søvn
Hej igen
Tak for hjælpen ved forrige brev omkring vores tvillinger - Det har hjulpet en del.
vi syntes dog stadig det er svært, at få dem til at komme videre i søvnen, når de vågner/bliver utrygge.
Ved den ene, så virker det kun at tage ham op og vugge ham. vi prøver at lade ham ligge og tale beroligende, give sut, andet - Men det virker ikke.
Og ved den anden er det kun sutten som virker - Han kan heller ikke beroliges med ord, el. lign.
Hilsen
Tvillingernes mor og far