Brev:
Dele værelse - 12 mdr.
19. juli 2004
Alder:
12 mdr.
Dele værelse - 12 mdr.
Kære Sundhedsplejerske
Vi har en dreng på godt 3 og en pige der lige er blevet et år.
Lige nu sover lillesøster i vores soveværelse men skal dele værelse med storebror.
Hun er nu kørt godt ind i vuggestuen og er endelig glad og vinker når vi afleverer, så vi synes det er tid til, at hun nu skal sove sammen med storebror. Men hvordan gør vi det bedst?
Skal vi putte dem sammen - oftest kommer hun nu i seng ca 15-30 min før storebror så vi kan evt. godt rykke dem begge lidt ...
Hun får stadig sin nat flaske - skal vi tage den fra hende samtidig med vi flytter hende?
Er hun for lille - kan storebror skade hende? (Han kan godt til tider være hård og jaloux på hende ...)
Hvor længe kan en dreng og pige dele værelse?
Spørgsmålene er mange for vi er usikre på hvordan vi bedst takler situationen så putningne stadig er hyggelig for dem begge....
Mange hilsner
En mor som ser frem til at få soveværelset alene samme med far :-)