Brev:
Hvornår er det helt slut med ble
30. maj 2017
Alder:
3 år
Hvornår er det helt slut med ble
Hej Helen,
Vores datter på 3 år, er helt blefri om dagen, får kun en ble på om natten, men den er knastør hver morgen.
Hvornår kan man tage den fra hende, hun vil helst sove uden ble, men syntes også det er syndt hvis hun har mange uheld.
Hun nævner aldrig bleen.
Skal vi bare springe ud i det, eller har du nogen gode råd til os?
Venlig hilsen
forældrene