Brev:
Hjælp til selvhjælp
20. august 2019
Alder:
2 år, 8 mdr.
Hjælp til selvhjælp
Hej Helen,
Kan du guide mig lidt i hvordan vi hjælper vores søn til at finde interesse i selvhjælp, specielt i forhold til tøj.
Han er ikke særligt interesseret i at tage tøj af og på selv.
Vi har som du ved, to små drenge og derfor kan det godt være svært altid at have flere timer til at få tøj af og på.
Om morgenen skal tingene gå lidt stærkt, da vi begge skal tidligt op og afsted på job. Vi vil gerne give tid og ro til at specielt den ældste kan øve at gøre tingene selv.
Jeg håber, du kan komme med nogle råd og tanker.
Med venlig hilsen
Kris