Brev:
Mælkeprodukter - 11 mdr.
1. november 2020
Alder:
11 mdr.
Mælkeprodukter - 11 mdr.
Hej Helen,
Hvordan er det lige det er med de mælkeprodukter?
Hvad er årsagen til at børn først må få mælk fra 1 årsalderen, og hvilken type mælk? Har det noget med fedt eller protein at gøre, og hvorfor må de så gerne få det fra andre fødevarer?
Og hvordan med ost? Og surmælksprodukter?
Vi synes at sst skriver forskelligt, og at der mangler årsager til anbefalingerne, så vi vil egentlig bare gerne forstå det.
Hilsen herfra