Brev:
Frugt og grønt-spørgsmål
25. september 2020
Alder:
10 mdr.
Frugt og grønt-spørgsmål
Kære Helen,
Må min datter, der lige er lige blevet 10 måneder, spise friske figner?
Og må hun få rå peberfrugt og tomat med skræl på, hvis det er i små stykker, eller skal det stadig være uden skræl og/eller koges?
Og hvordan er det nu med agurk, som hun har fået flere gange i form af en stor "gumlering" i 6-måneders alderen, men som hun faktisk ikke rigtigt får lige nu, hvor hun har fået et par tænder - kan vi give hende det?
Med venlig hilsen
L.