Brev:
Tid til 2. måltid?
7. juli 2020
Alder:
4 mdr.
Tid til 2. måltid?
Hej Helen
Min søn på snart 5 måneder har i 2,5 uge nu været i gang med grød til frokost. Vi startede med par skefulde, og trappede herefter gradvist op og nu spiser han en hel portion (1/2-1 dl) samt et par tårer vand af snapseglas. Han har afføring hver dag og trives rigtig godt.
Han kigger meget interesseret på alt jeg og hans far drikker og spiser.
Han drikker stadig 7 flasker i døgnet, og får masser af væske.
Hvornår ved jeg at det er tid til at indføre det 2. måltid til aften?
Hilsen