Brev:
Daglige rutiner
29. april 2020
Alder:
7 mdr.
Daglige rutiner
Hej Helen.
Jeg har en datter på 7 mdr trives. Hun er en meget glad lille pige, dog også meget temperamentsfuld. Hun kryber og øver sig meget på, at kravle.
Grunden til, at jeg skriver til dig er om vores daglige rutiner. Hun vågner næsten altid ved 6 tiden og er helt vågen og klar på dagen. Så sover hun gerne 1-1,5 time og formiddagen, det samme til middag og så får hun en powernap på omkring 30 min om eftermiddagen. Så bliver hun puttet ved 20 tiden om aftenen.
Jeg er i tvivl om hvilke måltider hun skal have på hvilke tidspunkter. Håber du kan komme med et forslag i forhold til en dagligrutine. Gerne både sovetider og måltider :)
Hun blev ammet til 6 mdr og derefter gik vi over til mme. Lige nu får hun omkring 5-6 flasker på 140ml om dagen. Hun vågner gerne mellem 3 og 5 gange om natten og vil have mad.
Venlig hilsen
Anna