Brev:
Baby vil ikke spise vågen
26. april 2020
Alder:
4 mdr.
Baby vil ikke spise vågen
Hej Helen.
Jeg skriver igen efter du hjalp med vores lillebror der kun vil spise i søvne.
Dette er meget svært for mig og det kræver meget timing, især i disse corona tider og med storesøster der er hjemme hele tiden. Det stresser mig rigtig meget og nu vil han næsten ingengang amme mere i søvne idet han vågner af det når jeg tager ham op for at amme, det synes han er mere spændende.
Selvom han får modermælk ind i munden, afviser han brystet selvom han er sulten? Jeg tænker om han overhovedet kan mærke han er sulten eller mæt når jeg over den sidste måned kun har ammet ham i søvne ?
Vi har prøvet at give ham flaske både med mm og modermælk forskellige sutteflasker og det vil han ikke. Han bruger ikke sut, så den kan heller ikke hjælpe. Han er begyndt ikke at tage helt det på han skal, så jeg er virkelig på bar bund hvad jeg skal gøre. Han er lige blevet 4 måneder, skal jeg begynde på grød ?
Bedste hilsner
Camilla