Brev:
D-vitamin
17. december 2019
Alder:
2 år, 2 mdr.
D-vitamin
Hej Helen
Min dreng blev 2 år i oktober, men vi er egentlig fortsat lidt med D-dråber da jeg synes vi gik sådan en mørk tid i møde.
Jeg snakkede med apoteket og de synes det var fint at fortsætte til foråret, men nu er jeg alligevel blevet lidt i tvivl om det er ok eller der kan ske noget ved det? Eller om man ligeså godt kan stoppe med dem?
På forhånd tak,
Med venlig hilsen
Mor