Brev:
Fiskeolie til børn
29. november 2018
Alder:
14 mdr.
Fiskeolie til børn
Hej Helen.
Jeg har et spørgsmål ang. fiskeolie til børn.
Vi er en familie der desværre er dårlige til at få spist fisk og især nu når begge børn (6 år og 14 mdr) får madpakker med er det ikke blevet lettere. Derfor har min dreng på 6 længe fået et fiskeolie-tilskud og jeg vil også gerne til at give Selma det. Jeg har flere gange forsøgt at finde det bedste produkt med mest DHA og EPA i, men synes det er en jungle.
Jeg oplevet at der i tilskuddet til børn ikke er særlig meget DHA og EPA i. Derudover kan jeg ikke finde ud af hvor meget man anbefaler til børn.
Har du noget opdateret viden omkring emnet, viden om anbefalingerne og et produkt du vil anbefale?
Venlig hilsen
Nina