Brev:
Vil ikke spise mos og grød - del 2
4. november 2018
Alder:
7 mdr.
Vil ikke spise mos og grød - del 2
Hej Helen.
Skrev til dig for en uges tid siden om min søn på idag 7 mdr, som ikke vil spise mos, eller grød.
Det vil han så en uge efter heller ikke. Var hos læge med ham her for en uge siden, som fortalte at han havde noget rødmen på ørerne, og han er snottet og hoster lidt nu. Han har ikke feber mere.
Hn vil gerne drikke mælk fra mig, og engang imellem vil han gerne spise de der grød og smoothie man kan sprøjte ind i munden.
Hver gang han bliver sat i stolen protesterer ham, og ligeledes når der kommer en ske ind i munden. Efter den ene skefuld er hans mund fuldstændig lukket også selvom han sidder med noget at gumle på først.
Spørgsmålet er lidt om jeg bare skal give ham mælk, når han ikke vil spise grød eller mos. Eller om jeg skal holde mig til 7 måneders planen med de 4 mælkemåltider, selvom han ikke vil spise grød og mos.
Er self lidt bekymret for om han så får nok mad i løbet af dagen.
Med venlig hilsen
Alfreds mor