Brev:
Sover max 1.5 time af gangen om natten
14. november 2017
Alder:
4 mdr.
Sover max 1.5 time af gangen om natten
Hej.
Min datter sover max 1,5 time af gangen om natten hvilket hun har gjort siden august. Nogle siger det er et spring men så lange spring findes der altså ikke så hvad gør vi ved hendes meget afbrudte søvn?
Vi har prøvet at lade hende ligge og skælde ud men det tyder ikke på det hjælper noget.
Med venlig hilsen
Hanne