Brev:
Modermælkerstatning af kop 10 måneder
5. august 2017
Alder:
10 mdr.
Modermælkerstatning af kop 10 måneder
Kære Helen
Min datter er nu blevet 10,5 måned, og jeg ammer hende en enkelt gang i døgnet. Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal give hende modermælkserstatning af kop til hun er 1 år, hvor det anbefales at starte med komælk, da en amning i døgnet vel ikke dækker hendes mælkebehov?
På forhånd tak for svar😊
Med venlig hilsen
Lise