Brev:
Overvejer hjemmefødsel
18. august 2004
Alder:
0 mdr.
Overvejer hjemmefødsel
Hej
Jeg venter mit første barn og overvejer meget om jeg skal føde hjemme. Jeg synes et eller andet sted at det ville være bedre, da min kæreste og jeg så er sammen om det hele og det tiltaler mig ikke rigtig at skulle være indlagt på et sygehus.
Samtidig er jeg også lidt nervøs for, hvis der nu sker noget undervejs, eller det vil sige at min kæreste synes det vil være rart hvis det var på sygehuset. Vi har jo ikke prøvet det før, så vi ved ikke hvordan nogen af os reagerer.
Hvad synes du?
Hilsen den gravide