Brev:
Afføring ændret farve og lugt
11. marts 2023
Alder:
3 mdr.
Afføring ændret farve og lugt
Hej Helen,
I løbet af de sidste par dage har afføringen hos vores lille pige ændret sig i farve og den er ildelugtende. Den er gået fra at være karrygul med “gryn” til at være helt mørkegrøn med “gryn”.
Dog samme konsistens. En del flydende.
Hun presser også en del for at få det ud. Om natten bliver hun urolig, når det trænger sig på og har svært ved at have ro på kroppen.
Hun går flaske MME 3 gange dagligt, resten ammer jeg.
Hvad kan grunden være og er det normalt?
Med venlig hilsen
Sabrina