Brev:
Øjendråber vs næsedråber med saltvand
25. april 2022
Alder:
10 mdr.
Øjendråber vs næsedråber med saltvand
Kære Helen.
Jeg har været på apoteket for at købe næsedråber til min datter, fordi hun er rigtig forkølet.
Desværre fik jeg at vide, at apotekets næsedråber med saltvand var i restordre, men at jeg kunne købe apotekets øjendråber i stedet, da indholdet er fuldstændig identisk, så det gjorde jeg.
Min mand har så været på et andet apotek og fik her at vide, at han under ingen omstændigheder måtte bruge øjendråber i stedet for næsedråber... Så nu er vi temmelig forvirrede.
Kan du hjælpe?
Hilsen mor