Brev:
Pludselige tics
14. april 2022
Alder:
6 mdr.
Pludselige tics
Hej,
Jeg har et par spørgsmål. Vores søn er 6 måneder gammel. Når vi sidder med ham laver han nogle gange pludselige tic med kroppen. Er dette normalt?
Han får også nemt chok af lyde..
Han rør sig meget ved øret i løbet af dagen. Er det fordi han er træt, får tænder eller at de er spændende? Eller noget andet?
De bedste hilsner
mor
.