Brev:
Hovedform
19. august 2021
Alder:
6 mdr.
Hovedform
Hej Helen.
Siden vores dreng var ca. 4 mdr, opdagede jeg at han havde en lille fladhed på hovedet.
Så prøvede jeg at bruge en sok med grødris for at tvinge ham til at ligge med hovedet til siderne. Jeg købte også en hjertepude. Og nu er han begyndt at ligge på siden og sove.
Han ligger nærmest kun på maven, indtil han selv vender sig om på ryggen og så maven igen. Hvad kan jeg mere gøre?
Venlig hilsen