Brev:
Kaster hovedet bagover
12. november 2018
Alder:
6 mdr.
Kaster hovedet bagover
Hej Helen,
Min søn laver nogle gange en mærkelig bevægelse hvor han nærmest kaster hovedet bagover. Det sker ofte når vi bøvser.
Er det et tegn på at det er en bøvs galt i halsen? Eller hvad prøver han på at fortælle mig?
Han gør det også nogle gange mens vi ammer, hvor han strækker sig som en flitsbue.
Med venlig hilsen
Kris