Brev:
Vil kun have flaske af mor
13. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Vil kun have flaske af mor
Hej!
Jeg er mormor til verdens dejligst lille pige på 6½ mdr.
Hun trives rigtigt fint, hun er en dejlig glad pige som griner hele tiden.
Hun bliver kun ammet meget lidt nu og er glad for at spise både ske mad og sutteflaske, men det er kun hendes mor som må give flasken.
Jeg skal snart passe hende en weekend og er selvfølgelig urolig, for når jeg (hendes far eller andre) giver flasken sætter hun tungen for munden stritter imod og bliver meget gal.
Har du et råd, for det er ved at være et problem
Venlig hilsen
En mormor