Brev:
Ammebarn til flaske
7. juni 2018
Alder:
8 mdr.
Ammebarn til flaske
Kære Helen
Jeg har en lille datter på 8 mdr. som jeg stadig ammer, hun er blevet så stor nu, at hun har fået en del tænder de er kommet tidligt hos hende. Hun har allerede 5.
Dette betyder at hun tit bider mig under amning primært til aften/natamning derfor vil jeg jo meget gerne have hende over på flaske i sær om aften inden hun skal puttes. Men hun afviser flasken fuldstændig hvis der er mælk i. Hvis jeg kommer vand i, så drikker hun gladeligt af den.
Hvad gør jeg for at jeg stille og roligt for mine bryster tilbage? og en baby som vil acceptere flasken?
Med venlig hilsen
En mor med ømme bryster