Brev:
6 måneder babygirl
6. maj 2018
Alder:
6 mdr.
6 måneder babygirl
Hej Helen.
Har hørt så meget om dig så nu tænkte jeg at prøve det selv at med at skrive til dig også af desperathed men også for at høre om dine råd .
Min datter blev 6 måneder her start maj .
Siden hun var 3 m. Har jeg altid kunne amme hende ca kl 19.00 også er hun faldet i søvn ved barmen og vågnede igen og spist og sovet.
Hendes rytme er egentlig fin.
Når men for 2 dage siden kl.18.20 ca ser omkring begynder hun at græde. Normalt er det pga. Træthed men hun har simpelthen ikke ville tage brystet ....
Nu på 3 dag har jeg en unge der skriger fra 18.30 til 21.00 og ikke vil ha mad .
Er det normalt?
I igår tog det 2 en halv time før hun faldt om af grådends træthed og sov kl 21 til midnat som hun ikke plejer ... Der efter tid hun brystet fint også resten af natten spist og sovet fint.
I dag er hun stadig sådan skriger vil ikke ha mad og er utrøstelig det skær i mit hjerte.
Med venlig hilsen
Ung mor