Brev:
Vil ikke ammes til natten mere
21. juli 2010
Alder:
11 mdr.
Vil ikke ammes til natten mere
Hej Helen
Vores dreng på knap 11 mdr. vil ikke ammes inden han skal sove om aftenen mere. Han har nu i 4 dage grædt når jeg har lagt han til og nu får han så ikke budet mere. Jeg ammer stadig om morgenen, hvor han stadig gerne vil. Han sover stadig fint, falder stort ser i søvn med det samme.
Jeg havde egentligt regnet med at den sidste amning skulle være om aftenen, men sådan synes lillemanden ikke det skal være;).
Jeg har nu tænkt mig at fortsætte med morgenamningen til han ikke vil mere (eller når han er 12 mdr., så siger mor stop).
Er det ok, eller burde han få en flaske inden natten. - nu tilbyder vi ham bare lidt vand lige inden han bliver lagt.
Med venlig hilsen
Mette