Svar: Benzindampe
27. juli 2010
Alder:
0 mdr.
Hej med dig
Tillykke med at du nu er gravid. Dejligt at det lykkedes for jer så hurtigt :)
Jeg tror bestemt ikke at det har skadet dit barn, at du er kørt hjem fra tanken med en dunk benzin i bilen - selvom det har lugtet af benzin.
Der er jo ikke tale om at du har opholdt dig i benzindampe i længere tid eller arbejder i et sådan miljø, hvor man kunne forestille sig at det kunne skade. Der er tale om en helt kort periode, så jeg synes du skal prøve at tage det helt roligt.
Hvis du stadig går rundt og bekymrer dig, så synes jeg du skal tale med din læge eller jordemoder omkring det :)
Rigtig meget held og lykke med graviditeten fortsat!
Rigtig god weekend og rigtig god sommer :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske