Brev:
Benzindampe
27. juli 2010
Alder:
0 mdr.
Benzindampe
Hej Helen..
Jeg skulle igår fylde benzin i en dunk til vores plæneklipper.. Da jeg kørte hjem lugtede det slemt i bilen af benzin synes jeg, og blev rigtig bekymret da jeg kom hjem.
Kan du skade barnet, at indeånde benzindampe i en kortere periode?
Jeg er 11+5 uger henne..