Svar: Radiobiler og graviditet
14. juli 2010
Alder:
0 mdr.
Kære Dorthe
Tillykke med at du venter dig, det er en rigtig dejlig tid - nyd det :)
Jeg tror bestemt ikke at der er sket noget med din lille baby, den ligger godt beskyttet i sin lille hule, omgivet af fostervand, livmoder, mave osv. Du har ikke haft smerter, blødninger eller andet efterfølgende som tegn på at noget skulle være galt og det lyder ikke umiddelbart som om at du behøver være bekymret.
Slap af og nyd din graviditet og pas så godt på dig selv og den lille i din mave de næste mange måneder :)
Glæder mig til at følge dig!
Rigtig god sommer!
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske