Brev:
Radiobiler og graviditet
14. juli 2010
Alder:
0 mdr.
Radiobiler og graviditet
Hej Helen
Jeg føler virkelig jeg har dummet mig.. er gravid i uge 15. I Søndags gik jeg med til en tur i radiobilerne og der bliver man naturligvis udsat for lidt stød når bilen kører ind i andre.. jeg kørte ikke selv og pasede på med ikke at blive alt for udsat. De andre der kørte var primært børn, så det var ikke de store hårde stød uanset. Jeg har ikke fået nogen stød direkte i maven.
På tidspunktet det skete var jeg 15 + 2 dage. Nu er jeg så bekymret for om der kan være sket noget med mit lille foster. Jeg har ikke haft ondt eller blødt overhovedet - men jeg er meget bekymret.
Kan der være sket noget? Jeg tænker på risiko for at abortere men også om barnet generelt kan ha taget nogen skade af sådan en tur ?
Med venlig hilsen
en allerede meget bekymret mor.
Dorthe