Gravid eller ej - 17 år

21. juli 2008

Kategori:
Alder:
17 år

Gravid eller ej - 17 år

Hej

Jeg er en pige på 17 snart 18, jeg har desværre ikke haft min menses i 1 måned nu. Men jeg har haft kvalme svimmelhed og ryg smerter og tisser mere end normalt. Mine spisevaner er også ændret meget. Jeg er ved ikke rigtig hvad det er men, jeg har snakket med en voksen i min familie og hun siger at det kan være et tegn på at jeg er gravid. Min kæreste siger at jeg skal tage til lægen, men jeg er fast beslutet på at tage en test først før jeg gør noget.

Jeg ved ikke havd jeg stille op.

Mange hilsner P

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Brystpumpe

En brystpumpe er en pumpe, som kan stimulere til mælkedannelse og som kan malke mælk ud af kvindens bryst.

Der findes både manuelle og elektriske brystpumper og hvilken type pumpe du bør vælge, afhænger helt af dit behov for udmalkning.

Den manuelle brystpumpe vil ofte være god, hvis man som kvinde ammer og kun en gang imellem - f.eks. i forbindelse med en enkelt tur i byen - har brug for at malke overskydende mælk ud. Det er altså en pumpe der fint kan bruges,...

Læs mere i Babylex

Graviditet uden for livmoderen

Graviditet uden for livmoderen er en meget alvorlig graviditetskomplikation, der optræder i ca 2 procent af alle graviditeter.

Det er forbundet med stor risiko for moderens liv og det er ikke muligt at gennemføre en sådan graviditet. Ofte er der faktisk heller ikke tale om et rigtigt foster, og dermed ikke om en rigtig graviditet.

Spiral udgør en risiko for at man bliver gravid uden for livmoderen. Derudover kan det spille ind, hvis man tidligere har haft...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om gråd og trøst, som er en guldgrube af information til desperate forældre.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Det går rigtig fint med Emilie, hun er blevet supergod til at sove i barnevognen og sover nu 2 lure om dagen på ca. 2-3 timer, så det er skønt - tak for dit forrige råd :o)

Hilsen Emilies forældre