Brev:
Er jeg gravid - 16 år
14. juni 2004
Alder:
16 år
Er jeg gravid - 16 år
Hej
Jeg er en pige på 16 år, jeg har været i seng med min kæreste, den dag jeg fik min ægløsning, gjorde vi ikke noget, men dagen efter gjorde vi så, og jeg ved ikke om jeg er gravid.
Jeg ved ikke om det er 1 eller 3 dage man har ægløsning. Men hvad jeg ved plejer man at få sit lort efter sin ægløsning, men jeg har ikke fået det endnu, og der er gået 2-3 uger... er lidt bange...kan du hjælpe mig...
Venlig hilsen Louise