Brev:
Triller kun til den ene side
17. maj 2024
Alder:
6 mdr.
Triller kun til den ene side
Kære Helen
Min søn er nu 6 måneder, og jeg syntes egentligt at han udvikler sig rigtigt godt motorisk, så jeg er ikke som sådan bekymret. Jeg oplever dog, at han kun triller til den ene side.
Når han ligger på ryggen får han fint fat i sine tæer, og derfra triller han om på maven - men altid til højre. Jeg tror aldrig, at jeg har set ham trille til venstre. Derfor er jeg nu i tvivl om, hvorvidt dette er normalt eller om det er noget, som jeg bør få tjekket?
Jeg synes ikke, at han virker til at have problemer med at bevæge sig, og han får altid fint fat i sine tæer osv. Det undrer mig bare...
Hvad tænker du?
Hilsen
Malene